Office 365: Lær at navigere i en jungle af programmer

Alle virksomheder drager i en eller anden forstand nytte af et tekstbehandlingsprogram, og for langt de fleste er dette at finde i Office 365. Dette er et redskab, som er tilgængeligt for den enkelte bruger, og som kan bruges til at arbejde på individuelle projekter i form af referater eller andre tekster, men også på tværs af medarbejderne, ved at dele filer med hinanden, så i kan arbejde side om side.

Bliv guidet til at få det meste ud af din Office-pakke

Office 365 er dog meget mere end dette, hvoraf mange ikke altid udnytter dets fulde potentiale. Udover at kunne skrive i Word, er PowerPoint, Excel og OneNote også værktøjer, som kan være yderst brugbare for langt de fleste virksomheder. Hvis du derfor i din virksomhed ikke mener, at i får fuldt udbytte ud af programmet, bør i få en office 365 konsulent, som kan råde dig og give dig vejledning i nye tiltag og funktioner, som konstant dukker op i det digitale værktøj, og sikre at alle på arbejdspladsen føler sig godt klædt på, når de skal bruge værktøjet til dagligt.

Uanede funktioner, men hvor skal man starte?

Selvom mange mener at mestre Word, eller synes de kan lave et fint regneark i Excel er det en unægtelig kendsgerning, at teknologien konstant er i udvikling, hvoraf hvad mange tidligere opfattede som stor viden, blot er en brøkdel af, hvad programmerne nu er i stand til at gøre for os. Med en konsulent vil I derfor bliver taget igennem systemet, hvor de kan skræddersy hvilke funktioner, som er relevante for netop jeres virksomhed. På den måde vil alle ansatte også blive fortrolige med programmet, og enhver opgave vil gå lettere, hvis ikke der skal bruges en masse tid på at finde hoved og hale i de uoverskueligt mange forskellige funktioner, som det tilbyder.