Guide: Få et automatiseret ordre- og forsendelsesflow

I en virksomhed kan der være meget at se til, og til tider kan man ønske, at der var flere timer i døgnet. Særligt når man har med en online webshop at gøre, som sælger produkter, hvor der er ordrehåndtering og forsendelse, kan der i perioder være meget travlt. Du kan læse nærmere her og få en guide til, hvordan du med WooCommerce Fullfillment bedre kan få styr på virksomhedens forsendelse og ordrehåndtering.

Få fragt-plugin til WooCommerce

Benytter din virksomheds sig af WooCommerce? Mange virksomheder anvender dette gratis plugin til deres webshop, da WooCommerce giver en masse muligheder med dets smarte funktioner. Flere virksomheder tilbyder fragt-plugin til WooCommerce, som kan give virksomheden et forstærket og automatiseret ordre- og forsendelsesflow. Blandt andet WooCommerce Fullfillment tilbyder et system, der automatiserer og effektiviserer de daglige opgaver med ordre, forsendelse og returnering. Dette ordre- og fragtsoftware giver virksomhedens ansatte mulighed for at bruge deres energi et andet sted.

Fire trin og få et automatiseret ord- og forsendelsesflow

Der er fire trin du skal igennem, men som gør virksomhed ordre og levering mere effektiv både for virksomhedens medarbejder og kunderne. Læs nærmere her om WooCommerce Fullfillment

og bliv guidet gennem fire trin til at opnå et automatiseret ord- og forsendelsesflow.

  1. Først skal din WooCommerce webshop forbindes med de transportører, som I netop foretrækker at anvende.

  2. Herefter fokuseres der på checkout, hvor Jeres virksomhed udvælger leveringsmetoder, herunder pakkeshops og pickup-points.

  3. Forbind webshoppen og få fragtautomatisering. I får flere scan-funktioner, som gør det nemmere at behandle ordrene. Blot ved at scanne en pakkeseddel, vil ordren behandles og betalingen registres. Det vil effektivisere processen, og Jeres virksomhed vil hurtigere kunne sende kundernes ordre afsted.

  4. Ved at benytte WooCommerce Fullfillment, kan I anvende deres returportal eller få jeres egen, hvilket både gør det nemmere for jer og kunden, når et produkt skal returneres.