Guide til at få bedre styr på dine ting på kontoret

De fleste mennesker oplever en gang i mellem at miste noget vigtigt materiale på arbejdet. Det kan være nogle vigtige papirer, billeder, filer eller lignende, og uanset hvor man leder, er det der ikke. Hvis du kender til dette scenarie, er det måske en ide for dig at få lidt bedre styr på dine ting på kontonet. Men hvordan gør du det? Du kan starte med at organisere alle dine ting i kategorier i kasser eller mapper og så klistre små etiketter med navnene på de forskellige kategorier på. På den måde har du altid en overblik over dine ting, og du kan hurtigt finde frem til de ting, som du leder efter, fordi du har organiseret alle dine ting i kategorier.

Når du skal vælge dine kommende etiketter, skal du være opmærksom på, at de fås i mange forskellige størrelser. Du kan både få nogle etiketter, der er så store, at de fylder et helt A4 papir, men du kan også få nogle, der er så så, at de kun fylder en fyrrendedel af et A4 papir. Skal du bruge dine etiketter til at sætte på store kasser, kan det jo være en god ide at investere i nogle lidt større etiketter, da du jo helst skal kunne se de på afstand. Skal du derimod bruge dine etiketter til at sætte på mapper eller små kasser, er det nok en bedre ide med mindre etiketter, så de ikke fylder hele overfladen.

Så hvis du har lyst til at få organiseret alle dine ting på kontoret og gjort hverdagen nemmere for dig selv, kan du finde et stort udvalg af etiketter på lomax.dk. På deres hjemmeside finder du desuden alt muligt andet kontorforsyning som papir, printere, linealer og så videre, som helt sikkert også vil gavne i din hverdag.